LEUŠTEK j.d.o.o.

ZA DIMNJAČARSKE POSLOVE

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA I REKLAMACIJE POTROŠAČA:

U skladu s člankom 10.stavkom 4. i člankom 27.stavkom 4. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine broj 19/22,u nastavku Zakon) trgovačko društvo Leuštek j.d.o.o. kao davatelj javne usluge (u nastavku Trgovac) u svojim poslovnim prostorijama i na mrežnoj stranici objavljuje sljedeću:
 

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA I REKLAMACIJE POTROŠAČA

Podnošenje prigovora:

Potrošač sukladno članku 10.stavku 1. Zakona može podnijeti pisani prigovor na ispostavljeni račun. Pisani prigovor može se podnijeti u roku od 15 dana od primitka računa i to: 

Trgovac je dužan bez odgađanja, u pisanom obliku putem pošte ili elektroničke pošte, potvrditi primitak prigovora.
Trgovac je dužan u pisanom obliku putem pošte ili elektroničke pošte odgovoriti na pisani prigovora potrošača u roku od 15 dana od zaprimanja istog.

Podnošenje reklamacije :

U skladu s člankom 27. Stavkom 4., a u vezi s člankom 126. Stavkom 5. Zakona, potrošači mogu, nakon primitka odgovora Trgovca na pisani prigovor, odnosno po isteku roka za dostavu istog (ako Trgovac nije u roku odgovorio na pisani prigovor) podnijeti reklamaciju Trgovcu.
Reklamacija se može podnijeti u roku od 15 dana od primitka pisanog odgovora Trgovca odnosno od isteka roka za dostavu istog:

Trgovac je dužan bez odgađanja, u pisanom obliku putem pošte ili elektroničke pošte, potvrditi primitak reklamacije.
Trgovac je dužan u pisanom obliku putem pošte ili elektroničke pošte odgovoriti na reklamaciju potrošača u roku od 30 dana od zaprimanja istog.